>

czwartek, 21 lutego 2013

Gulasz pomidorowy z kluseczkami.[D]



Kluseczki
Jajko lub dwa białka(to dla tych białkujących)
łyżka mąki ziemniaczanej 
łyżka mąki pszennej lub otrębów owsianych.

W małej miseczce mieszamy składniki i odstawiamy na chwilę aby dojrzało.

Gulasz
pierś z kurczaka pokrojona w kostkę- ja dałam 10 dkg
pół ząbka czosnku
łyżeczka suszonej cebuli
przyprawa do mięsa typu delikat
3/4 szklanki wody
1/2 łyżeczki koncentratu

Wlewamy do garnka wodę jak się zacznie gotować, sypiemy przyprawę i wrzucamy mięsko.
Po dwóch minutach małą łyżeczką kładziemy do wrzątku kluseczki. Należy pamiętać aby za każdym razem maczać łyżeczkę w garnku, wtedy  będę lepiej odchodzić. I tak je zostawiamy na ogniu, aby sobie mrugały jakieś cztery minuty.
Pod koniec dajemy czosnek, koncentrat, resztę przypraw. Jak się zagotuje...można podawać.
Ja zabieliłam odrobiną jogurtu. Porcja jest duża, robi się w 10 minut, a jeszcze szybciej zjada. Na takie chłodne dni jak...jak znalazł.
                                       

2 komentarze :

  1. bardzo lubię zwłaszcza zimą takie sycące miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne.Ja dodaję jeszcze obsmażoną czerwoną paprykę i drobinę ostrej papryki w proszku :))

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)