>

środa, 5 marca 2014

Makaron z grzybami i pomarańczą.

    Nim jednak pokażę jak wyglądają i opiszę jak smakują wstążki z pomarańczą i grzybami, pierw się pochwalę.


Dziś dostałam przesyłkę  od SKWORCU , jest to nagroda za udział w konkursie. Zadanie polegało na…wybraniu ze sklepu internetowego SKWORCU jednego produktu i uzasadnienie dlaczego właśnie ten produkt. Mile były widziane kreatywność i humor. Ja tam nie jestem zbyt wylewna, a więc napisałam krótko…
 Lubię kokos wszelkiej rasy….czy to kremik, czy wiórasy.
Tu na stronie puszka stoi. Jak ten Skworcu kokos doi? 
Chodziło oczywiście o mleczko kokosowe. Wysłałam i tak sobie pomyślałam…że może za bardzo  pojechałam? A może ktoś się poczuje urażony? I miałam zmienić, ale jakoś zapomniałam i tak minął luty. Przyszedł marzec i ogłoszenie wyników, o rany moje  częstochowskie rymy wygrały. :)  Pierwsze co to podziękowałam i zaczęłam się tłumaczyć, że dobrze iż nikt się nie poczuł urażony. Na co odpisał mi sam Pan Marek Skworcu, że wręcz przeciwnie…bardzo mu się podoba.  Z tego wynika, że czasem warto pojechać lekko po bandzie
A to przyszło wczoraj, to  za udział w konkursie Smakowita Pajda. Bagatela 140 zł, muszę uważać aby mi ktoś ramienia z tą torbą nie urwał. :)
A teraz bardzo smaczna, bardzo lekka, wręcz dietetyczna potrawa z makaronem….
  • 200 g makaronu wstążki
  • 2 łyżki masła
  • 300 g pieczarek
  • 4 łyżki smażonej cebulki
  • 0,5 łyżeczki czerwonego pieprzu
  • łyżeczka suszonego czosnku
  • pomarańcza
  • sól do smaku


Czyste pieczarki podsmażamy na maśle aż się zarumienią
Następnie dodajemy łyżkę otartej skórki z pomarańczy, sok z całego owocu, cebulkę, czosnek i pieprz.
Mieszamy wszystko razem. Makaron gotujemy al dente i wprost z garnka wyłapujemy i  dodajemy na patelnię. Ta odrobina wody jaka spłynie z makaronu odmoczy patelnię i te wszystkie smaki przejdą na makaron. I to tyle… można jeszcze dodać jakiejś zieleniny
Grzyby z pomarańczą tworzą bardzo smaczne połączenie. Do tego chrupiąca cebulka i aromatyczny czosnek. Wszystko razem to szybki, smaczny, pożywny posiłek i co ważne niskokaloryczny.


1 komentarz :

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)