>

wtorek, 22 kwietnia 2014

Roladki z fetą w sosie pomidorowym.





Święta czas lenistwa i obżarstwa minął, a więc dajemy na talerze coś…lżejszego. Te roladki zrobiły mi się same, tzn nie miałam pomysłu co zrobić i tak sobie z lenia coś dorzuciłam. I wyszło mi całkiem smaczne jedzonko.




  • 3 filety z kurczaka
  • 0,5 opakowania fety
  • 2 łyżki skórki z cytryny
  • czerwony pieprz do smaku
  • łyżka oleju
  • 0,5 szklanki keczupu



Czyste filety rozbijamy na cienkie płaty, należy uważać aby nie podziurawić. W kubeczku rozprowadzamy 2 łyżki keczupu, świeżo otartą skórkę z cytryny i taką masą smarujemy jedną stronę mięsa.
Fetę tniemy na słupki wielkością pasujące do płatów mięsa. Szczelnie zawijamy roladki i odkładamy do lodówki na 20 min aby odpoczęły. Po takim leżakowaniu mięso się lekko obkurczy i zależy, a to ułatwia dalszą obróbkę. Na patelni rozgrzewamy łyżkę oleju, układamy roladki łączeniem do dołu i delikatnie obsmażamy z każdej strony.
Następnie zalewamy keczupem, dodajemy odrobinę czerwonego pieprzu ( niekoniecznie ) i dusimy pod przykryciem. I to wszystko, smaki z mięsa ostaną przejęte przez sos pomidorowy który posłuży nam jako dodatek do gotowych roladek.
Nie jestem fanką keczupu i osobiście używam go bardzo mało, ale w tym wydaniu bardzo mi smakował. Moim skromnym zdaniem z ziemniakami jest dobre , ale  dużo lepiej smakuje z ryżem.



2 komentarze :

  1. Kochana tak nam się odmłodzisz, że Cię nie poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak Justynko...jeszcze nie daj Boże wejdę w pampersy. :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)