>

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Gotuj i chudnij - najpierw jednak zajrzyj na taniaksiążka.pl.





       Kiedyś gdzieś przeczytałam 
....odchudzanie jest jak podróż, tylko musisz wiedzieć dokąd zmierzasz i jaki masz cel....
 i to wszystko. 
Ktoś może powiedzieć...tak, ale to wcale nie jest takie proste, trzeba wiedzieć co jeść, czego unikać.  Książka  Gotuj i chudnij, szybko & łatwo    z  taniaksiazka.pl  w swoim wprowadzeniu ma bardzo mądre słowa...

To jest książka o tym, jak gotować, jeść i cieszyć się jedzeniem. Dzięki niej dowiesz się , co możesz jeść. Jeśli nauczysz się kontrolować liczbę zjadanych kalorii, od razu zaczniesz tracić na wadze.




Książka zawiera wiele praktycznych rad takich  np jak.... by nie unikać śniadań,  to najważniejszy posiłek dnia.  Nie głodzić się  i nie omijać posiłków ponieważ to bardzo zgubne i wcześniej czy później  odpuścimy te wyrzeczenia  i się poddamy. Wręcz zniechęca do głodówek i bardzo rygorystycznych i jednostronnych  diet, zmory wszystkich odchudzających się osób. Zawiera przykładowe meni na cały tydzień, które możemy stosować lub się na nim wzorować. Masę ciekawych przepisów od śniadań po kolacje, dania wegetariańskie, napoje i desery. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. I nawet jeśli się nie odchudzasz zajrzyj do  księgarni internetowej taniaksiazka.pl  spotkasz tam wiele fajnych propozycji i to  nie tylko na dietę i odchudzanie.



 Kierunek mamy obrany, cel wyznaczony,  więc wystarczy zakupić przewodnik który nas poprowadzi . Samo odchudzanie nie jest trudne, prawdziwa walka zaczyna się po dotarciu do celu i właśnie wtedy powinniśmy być najbardziej waleczni. To są nieustanne zapasy o utrzymanie wagi i to jest naprawdę trudne. Wtedy też książka okaże się bardzo przydana. Pewnie....można iść do dietetyka który nam da gotową dietę, ale jak się poczujesz gdy za Twoje niemałe pieniądze pani/pan wyciągnie ci gotową kartkę z wytycznymi  i każe do niej stosować? Ja nie twierdzę, że każdy tak robi, ale.....za indywidualną dietę płaci się słono, naprawdę słono. A jeśli jest się zdrowym, nie ma przeciwwskazań po co nabijać komuś kasę, nie lepiej samemu się ogarnąć i nauczyć przeliczać...porcje na kalorie? Oraz pojąć najważniejszą cechę.....oszukaństwo w kuchni.....jeść smaczne, zdrowo ale z dużo mniejszą ilością kalorii. Np mięso aby było smaczne, soczyste i aromatycznie wcale nie musi pływać w tłuszczu. Można przygotować drugie danie dla czterech osób na dwóch łyżkach masła .



Pamiętajcie jeszcze jedną ważną rzecz....aby schudnąć trzeba jeść. Jeść można wszystko ....pieczywo, mięso, makarony i desery byle w rozsądnych  porcjach i odpowiednich porach dnia.


Aby nie być gołosłowną chcę zaprezentować jeden z pysznych, lekkich deserów....porcja to  niecałe 140 kalorii, przygotowuje się w 10 minut. Później zostaje nam tylko czekanie aż deser stężeje....




Zmiany jakie wprowadziłam to zamiast pudru dałam łyżkę cukru brzozowego do ubitych już białek. Później nadal ubijałam aż cukier się rozpuścił i utrwalił masę białkową.
Dobra czekolada, białko i mamy pyszny deser. Kto nie chce kawy może ją zastąpić sokiem z pomarańczy lub zwykłym kakao na mleku.


50 komentarzy :

  1. Zaraziłaś mnie tym musem, ja mam właśnie duży remont w domu i chudnę mimo tego, że sporo jem. Stresy tak na mnie oddziaływują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Małgosiu duży remont nie zazdroszczę. Ale za to później jakie będą efekty :)

      Usuń
  2. Mam tę książkę, ale mnie jakoś nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tak, bo w odchudzaniu o to chodzi aby się nie głodzić i nie rujnować sobie zdrowia, jeść i chudnąć. A chudniemy tylko wtedy jeśli nasz bilans energetyczny jest ujemny, tam są właśnie takie przepisy.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa książka. Bardzo mnie interesuje taka tematyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Marzenko...ciekawa, można się inspirować do woli.

      Usuń
  4. Biegnę po tę książkę, po po 50. coś mi się tyje:-) a najbardziej żal mi fajnych ciuchów:-) bo kocham ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka ma bardzo chwytliwy tytuł :D
    Mus wygląda tak, że mniam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwytliwy i prawdziwy....skuteczne odchudzanie, trwałe efekty zyskamy tylko wtedy jeśli nie popadniemy w skrajności. Będziemy się odżywiać mądrze i systematycznie, a sukces gwarantowany. :)

      Usuń
  6. W lipcu będę miała podany jod radioaktywny, naczytałam się o tym jak bardzo się po tym tyje... może w tej książce coś znajdę dla siebie.
    Pozdrawiam Elżbietko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto przepisów Bogusia, jest z czego wybierać.

      Usuń
  7. Mam poprzednie wydanie - niebieskie :) fajne, lekkie przepisy nie koniecznie dla tych co się odchudzają...
    Mus wygląda pyszniasto! Może i tę kupię... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy choć z konkretną dedykacją to na pewno przydadzą się wszystkim. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Chcę taki mus :)))) Książka bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taki mus to ja chętna :D doskonały!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chętnie bym sięgnęła, narobiłaś mi smaka a pora raczej nieodpowiednia :)
    buziaki Eluś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deserek pycha to fakt i trudno się mu oprzeć. Pozdrawiam Reniuś :***

      Usuń
  11. Bardzo apetyczny mus Elu, chętnie bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu polecam zrobić, smakuje nawet bez czasu leżakowania w lodówce :)

      Usuń
  12. Mam tę książkę. I pierwszą część też. Rzeczywiście są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Karolina, książka jest naprawdę fajna i przydatna. Pozwala zrozumieć, że nie taki diabeł straszny ( odchudzanie) jak się może wydawać.

      Usuń
  13. Elu - u mnie stres, dużo pracy i poleciałam 10 kg w dół, ale myślę, że podczas wakacji nadrobię straty. Książkę polecę córce, która ma bzika na punkcie dań fit, natomiast mus faktycznie wart grzechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko sporo...ale tak czasem bywa że waga leci, a stres to potrafi odchudzić.

      Usuń
  14. z takimi deserami to mogę chudnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa propozycja, kiedyś często robiłam zakupy na tej stronie :)
    Muz z czekolady i kawy koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele interesujących ofert, masę promocji i okazyjne dostawy.

      Usuń
  16. Mus wygląda smakowicie:) Ja uważam, że można jeść wszystko tylko trzeba liczyć kalorie i troszkę się ruszać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ....można trzeba tylko wyważyć tą kaloryczność :)

      Usuń
  17. Mam konto w tej księgarni :-) O jedzeniu słyszalam, żeby starać się nim cieszyć, a nie bać każdego kęsa. Jeść zdrowo i nie wyrzucać sobie za dużo, mamy mieć dobre samopoczucie w związku z jedzeniem, to podobno sprzyja utrzymaniu zgrabnej figury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jedzenie ma być przyjemnością, powinniśmy celebrować każdy kęs. Ludzie czasem popadają w paranoję i co rusz ulegają nowym dietom cud. A takowej nie ma....jest tylko zdrowy rozsądek.

      Usuń
  18. O tak, śniadania to podstawa. Sądzę, że we wszystkim trzeba mieć umiar i w jedzeniu i w dietach. Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Zbyszek....skrajności bywają zgubne. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  19. ten przepis na mus bardzo mi odpowiada :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu, zaraz pędzę zobaczyć :)

      Usuń
  20. Mus wygląda bardzo smacznie. A książkę muszę koniecznie mieć:) Takie przepisy chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisów jest bardzo dużo, a wszystkie łatwe i szybkie. Polecam :)

      Usuń
  21. Fajna książka, będę musiała się za nią rozglądnąć, a mus pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mus jak mgiełka o czekoladowym kolorze. Lekturę polecam, wiele można się z niej dowiedzieć .

      Usuń
  22. Elu,jak najbardziej przekonałaś mnie do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa książka, ale ja na razie odchudzać się nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany jak to ROZKOSZNIE ygląda - ja bym jadła cały czas!

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)