>

poniedziałek, 1 lutego 2016

Konkurs



Obiecałam konkurs i czas spełnić obietnicę. 
Zbliżają się Walentynki, święto przez jednych uwielbiane, zaś przez innych uważane
za kiczowate i tandetne. Każdy ma prawo do własnego zdania, to nie podlega dyskusji.
Jednak każdą miłość poprzedza mniejszy lub większy podryw.
I to właśnie podryw będzie tematem zadania konkursowego.
Z racji że nie wszyscy mają konta na G+ lub profile na FB, zadania konkursowe
będzie można zamieszczać tu pod postem  lub
na FB w poście konkursowym.


Zasady konkursu:


- Jeśli jesteś osobą pełnoletnią polub moją stronę na FB  KLIK . Jeśli nie masz konta na FB zostań obserwatorem  ( jeśli jeszcze nie jesteś) mojego bloga. Udostępnij na swojej tablicy ( publicznie)  na FB lub G+ post konkursowy.

- Napisz historię, sposób, metodę na podryw , może być to coś zasłyszanego lub  z własnego doświadczenia. Pomysłowość, kreatywność, wyobraźnia i humor mile widziane.   Zamieść swoją odpowiedź  w komentarzu tu lub na FB w poście konkursowym.

 - Zgłoszenia anonimowe  nie będą brane pod uwagę zaś   wulgarne i obraźliwe będą usuwane.

 - Konkurs trwa od dziś czyli 01.02.2016  do 10.02.2016 r do godziny 23:59.

- Fundatorem nagród jestem Ja i Justyna Belka. 

- Spośród wszystkich osób spełniających  ww warunki, wybierzmy trzy, których odpowiedzi na zadanie konkursowe  najbardziej nam się będą podobać. Wybór zwycięskiej trójki będzie wyłącznie naszą subiektywną oceną i nie będzie podlegał jakiejkolwiek dyskusji.

- Wyniki konkursu ogłosimy w ciągu czterech dnia roboczych od dnia zakończenia konkursu.

- Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją ww warunków. 


Nagroda I - Moja książka  ,, Dieta moja paska" ,zestaw drewnianych akcesoriów z kolorową  rączką  i dwie korkowe podkładki pod kubek.     
               
Nagroda II - Duża forma do ciasta, zestaw do przypraw, pojemnik do przechowywania obranej cebuli i dwie  korkowe podkładki pod kubek.

Nagroda III - Mała forma do ciasta, zestaw do przypraw, łyżka do rozdzielania jajek i dwie  korkowe podkładki pod kubek.

- Nagrody będą wysyłane wyłącznie na terenie Polski.

Regulamin konkursu ----> KLIK

Gorąco zapraszamy do zabawy. :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)