>

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wraps z mozzarellą i ogórkiem.







Jakiś czas temu  na Fb był konkurs firmy Mission Wraps.
Zadanie konkursowe polegało na zrobieniu takiego nadzienie dla ich placka,
które oczaruje Anię Starmach.
Przejrzałam komentarze i było naprawdę wiele, przeróżnych propozycji.
Od tych wykwintnych i na bogato, do tych prostych i ogólnie znanych.
Ja postawiłam na prostotę i zaproponowałam nadzienie z....
fety i arbuza a wszystko skropione sosem czosnkowym.
I udało się , wygrałam ! Teraz mam taki zapas, przeróżnych
tortilli ,że tylko tworzyć i smakować.  Z czego się bardzo cieszę. :)
Skład nie był mi obcy, ponieważ lubię arbuza z fetą i łączę go dość często.
Słodkie ze słonym, do tego odrobina pikanterii , doskonale się sprawdza.






Jednak dziś chcę pokazać wraps jeszcze w innym towarzystwie.
Ale jak na wiosnę przystało lekkim i smacznym.


3 łyżki serka ( u mnie Bieluch)
długi ogórek
3 plastry mozzarelli 
czerwona cebula
sól i pieprz do smaku




Najpierw szykujemy sobie składniki.
Cebulę kroimy w piórka, mozzarellę w paski, a ogórka
dokładnie myjemy i za pomocą obieraczki do warzyw
kroimy w nitki, tzw makaron.




Jeśli ktoś nie ma obieraczki z takim ostrzem,
może pokroić zwyczajnie w plasterki.





Na suchej patelni podgrzewamy placek aż się lekko
zrumieni ( jedna strona) i będzie chrupiący.





Trzeba uważać aby nie przedobrzyć, jak za bardzo wysuszymy,
ciężko nam będzie zwinąć.
Smarujemy łyżką serka, układamy składniki, wierzch oprószamy solą i pieprzem.
Całość rolujemy i smacznego.





Niewielkim nakładem mamy naprawdę smaczny i prosty posiłek.
Tortilla i jej podobne wcale nie muszą być z mięsem,
aby były pożywne i kuszące.





26 komentarzy :

  1. No i masz Ci los - zrobiłam się głodna. Ale te wrapsy apetyczne. No i mozzarella + zdrowe dodatki. Z chęcią wpadłabym do Ciebie na taką kolację na przykład. Smakowicie i zachęcająco :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pysznie nie da się ukryć Madziu, ale z lekka się spóźniłaś :)) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Moje gratulacje! Zauważyłam, że ciagle wygrywasz jakieś konkursy - bo masz oryginalne i proste przepisy na smaczne dania :-) A wrapsy już dawno u mnie nie gościły, pora na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bożenko, zazwyczaj udaje mi się tam, gdzie trafię przez przypadek i to w ostatniej chwili. Tu też tak było, już miałam gasić komputer jak przemknął mi ten właśnie konkurs. Pomyślałam....a co mi szkodzi? I się udało. :)

      Usuń
  3. Lubię wrapy, świetnie się sprawdzają w każdej sytuacji i można z nich wyczarować pyszne dania. Kochana gratuluję wygranej, też bym wybrała twój pomysł :-) buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko , zgadzam się z Tobą, sprawdzają się zawsze i wszedzie :) Buziole

      Usuń
  4. kurka trza było nie wchodzić:(

    Eluniu gratuluję serdecznie wygranej:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomysłowe, jak zawsze! Gratuluję wygranej, zaskoczyć Annę Starmach to naprawdę nie lada wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julianna :) Udało się i z tego bardzo się cieszę :)

      Usuń
  6. Świetne te wrapsy, super nadziane

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim gratulacje😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, GRATULUJĘ!
    Lubię wrapsy i dosyć często je robię.
    Wiem, że takie nadzienie mi zasmakuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym jeszcze wetknęła pomidorka i byłabym w niebie Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, to czekamy na wrapowe przepisy ;)). Propozycja super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepisik bardzo fajny, coś co lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszny pomysł na snaidanie i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają :) Nigdy nie jadłyśmy nawet podobnych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowitości i do tego prostota! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)