>

piątek, 18 sierpnia 2017

Naleśniki z serem i jeżynami.

Naleśniki z jeżynami i serem



Mamy porę, która obfituje w owocowe bogactwo.
Wprawdzie, wiosna nas nie rozpieszczała,
ale i tak nie ma co narzekać na braki.
Jak widać, jeżyny dopisały i to nie tylko ilościowo,
ale też jakościowo.
I nie trzeba wcale wymyślnych potraw,
aby korzystać z ich smaku.



Naleśniki z serem i owocami




Naleśniki:
Przepis ------->  TU

Nadzienie:
0, 5 kg dobrej jakości  SERKA
2 łyżki soku z cytryny
2 łyżki skórki otartej z owocu
cukier do smaku
2 szklanki jeżyn

Oraz:
masło do smażenia
cukier puder do posypania 








Serek mieszamy z pozostałymi składnikami,
delikatnie słodzimy.
Nie ma co przesadzać z cukrem, na tle
kwaśnych jeżyn i tak nabiał będzie słodki.
Na środek ciepłego placka kładziemy kleks z serka,
układamy ciasno jeżyny.
Składamy wszystkie boki do środka, tworząc
zgrabną paczuszkę.



Naleśniki z ulubionym



Trochę owoców zostawiamy do dekoracji.
Układamy łączeniem do spodu,
zostawiamy na chwilę aby się zależały.
Przed podaniem posypujemy pudrem i dekorujemy jeżynami.
Proste i smaczne danie, a do tego naprawdę efektowne.
Na deser, na obiad lub na poczęstunek dla
niespodziewanych gości jak znalazł. 😊


Jeżyny z serem


14 komentarzy :

  1. Tak, tak - to coś dla mnie.
    Bardzo lubię takie naleśniczki. Super!
    Chętnie, chętnie się skuszę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naleśniki :) Pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ja wczoraj jadłam naleśniki z serem i borówką kanadyjską:) Też były pyszne. Muszę się przyznać, że kocham naleśniki, omlety i sernik:))
    Pozdrawiam gorąco i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naleśniczki <3 Nie tak dawno miałyśmy okazje je jeść. Takie z serem są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyn jeszcze nie jadłam w tym roku, trzeba nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśniki zawsze wspaniale smakują, a takie z serem i jeżynami to już najbardziej :) Przez te upały to dawno ich nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety jeżyny padły, trzeba będzie kupić nowe sadzonki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdecydowanie propozycja dla mnie <3 Naleśnik wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetyczny naleśnik i apetycznie ozdobiony jeżynami !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. niech tylko jeżyny pojawią się w moim lesie :D
    dziękuję za przepis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię naleśniki! Mógłbym je jeść codziennie, ale klasyczne, podstawowe nadzienia mnie już znudziły, dlatego ukradkiem robię zdjęcia menu w "Manekinie". Jak tylko jeżyny dojrzeją w ogrodzie, to zabieram się za Twój przepis. Bo u mnie, niestety, jeszcze niedojrzałe są...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie naleśniki królowały przez całe wakacje. Junior się nimi zajadał. Ale faktycznie bogactwo owoców pozwala przyrządzać je na setki sposobów.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś nie bądź leń, rzuć pod postem choć swój cień. :)